grönt te och album leaf

gårkvällen var supermysig, tacksimockan allihopa! idag har jag börjat Mu3P. Kan inte fatta att jag är äldst på skolan. Eller, inte äldst. Jag är bara ynka 17. Men i december blirefaaaan ändring påre!! Ohwell, cyklade hem i regnet, dricker nu te som jag fick av Lydia igår, äter en chokladbulle och ska senare avnjuta två chokladbitar som jag fick av grapparna! JUSTDET jag och Sofia ska köpa biljetter till en dansföreställning med Mattias Fransson (från Mammas Nya Kille, SOM FRÅN OCH MED IDAG HAR NYA AVSNITT 16:30, MISSA EJ!!!) idag, kan bli kul!













asmysig kväll, suuuperbra!


Kommentarer
Postat av: Pontus

De va trevligt! =)

2010-08-25 @ 12:29:21
URL: http://pontaaa.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: Aah, men så bra då! Jag kommer absolut över på en kopp! :D

Och TACK för igår, det var himla trevligt! Wow, ja, verkligen! :] Pussn!

2010-08-25 @ 20:49:12
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0