all i wanna do when i wake up in the morning is see your eyes

Ja jag är ju fruktansvärt dålig på att skriva här.

Kan skriva lite om min kväll. Jag hjälpte mamma med en bjudning på hennes jobb, serverade mat och dryck och liknande, sedan drog jag till Sofia, vi gick till Ica, köpte chokladmousse. Vi gjorde dip, åt chips till det, och förmodligen moussen också. Ingen av oss kunde ligga på magen, en sån där äcklig mätthetskänsla överöste oss båsa... Ohwell jag har som en bra magkänsla just nu. Det känns ju som bra :D

Jag har upptäckt en ny kärlek. TOTO. aaaaaaaa lite sent kanske men!!



Imorgon ska jag fortsätta min jakt efter min efterlängtade skjorta på Lindex. Var där förra helgen oh hittade en fett äckligt jävla snygg skjorta och tvekade för den kostar ganska mycket. Har ångrat mig hela veckan men nu finns den inte ens i butiken! kul!! Sedan blir det att käka middag hos min älskade brud från sorsele, ska bli trevligt, har alltid så jäkla kul med henne. Efter det ska vi fira de två andra Amandorna, det ska bli fett kul också! åh vad härligt allt är. PUSS alla ehejrå



Kommentarer
Postat av: MALLAN'

sv: såklart vi måste prataa hahah, har du mycekt att berätta ellelelelelerrrr?

2010-10-18 @ 15:26:08
URL: http://malindahlgreen.blogg.se/
Postat av: Parvinparvinparvin

åh sjukt snygg du är linnea! galet

2010-10-18 @ 18:09:55
URL: http://paarvinjabbari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0