linnéa delfin

Alla har någon gång mått lite sämre än vanligtvis. Det kan hända även den bästa. Igår var en sådan kväll. Kanske är det lite tabu att prata om fyllor men vafan någon måste faktiskt vara ärlig någon gång.

Ja - igår drack jag lite för mycket. Såhär efteråt tyckte jag att det var konstigt då jag hade ätit bra och sovit bra innan och bara fått i mig två cider. Men spela roll. Vi började med att käka jordgubbspaj hos Sofia. Vi var sju brudar och vi hade jättetrevligt. Josefine skjutsade in oss till Five och vi hade kul. Amen sen efter någon timme mådde jag inte så bra och bestämde mig för att ringa mina föräldrar. Linnea följde mig ut och mötte mina föräldrar och jag gick armkrok med mamma hela vägen hem. Tydligen hade jag varit ganska snäll och bara upprepat mig några gånger. När jag kom hem så mådde jag inte bra heller hehe och jag hörde från badrummet hur pappa säger till min lillebror: "ser du hur det går när man dricker?". Victor såg tydligen livrädd ut och jag hoppas att han förstår att han fan ska chilllaaaa när han senare i sitt liv ska ut. Jag gick upp och la mig och mamma och pappa kom upp till mitt rum. Pappa började spela snapsvisor och sjunga tills jag somnade. Jag började snarka till Helan går.

Ett tag senare kom mamma in i rummet igen och såg att jag hade öppna ögon. Hon började prata med mig och fråga hur jag mådde. Jag bara låg där och tittade - för att jag sov. Undra om jag ska visa en bild på hur jag ungefär ser ut då.

Ja jag göre ba. Avslutar det här med att önska er en fin valborg, jag ska äta mat och vara så nykter man kan vara ikväll! pöss å kram. Ps hatar min dator därför uppdaterar jag sällan Ds


från sista kvällen på Peace and Love. Äger ju att sova men vara vaken, typ som en delfin

Kommentarer
Postat av: krin

förhoppfallerallanlallanlej haha stackars dig :( osv

2011-05-02 @ 00:19:31
URL: http://kahrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0