produktiv

Har varit galet produktiv idag. Skrev en to do-list som såg ut ungefär såhär:
1. GÖR KLART LÅTEN(som tydligen ska vara klar på fredag och inte den 26 maj, älskar lärare som har koll på läget)
2. SKRIV KLART SMÅSTADSDRÖMMARFORMEN(PA100-låten), FINPUTSA RAPPORTEN
3. SKRIV UT RAPPORTEN, LAPPA IHOP DEN
4. GÖR NATURKUNSKAPSINSTUDERINGSFRÅGORNA
5. BESÖK HÖGMÄSSA (Går inte förrän efter påsklovet såatte)
6. ÖVA PIANO + TRUMMOR
7. GÖR HEMPROV I NUTIDA KONST(ska vara klar slutet på maj, no hurry)
8. BÖRJA PÅ FACEBOOK-RAPPORT(i nutida konst, skriver om dagens kultur hehe)

Jag är klar med punkt 1, 2, 4, 6 och 3an kan jag inte göra förrän jag har en skrivare (alltså på skolan då), 5an ser ni redan varför den inte går, 7an och 8an är till slutet på maj men jag ska börja med dem imorgon. Jag tycker fan jag var produktiv då jag kom hem från skolan vid 16 och har ätit middag och städat mitt rum PLUS alla avbockade saker på listan! Jag och pappa ska iväg för att släpa hem resten av trummorna, då blir det att spela hejaheja.

Men att skriva en to do-lista och faktiskt få bocka av saker på den känns helt fantastiskt - man blir nästan motiverad att göra mer saker. Och ärligt talat har jag mer energi nu är vad jag skulle ha haft om jag struntat i att göra alla skolarbeten.

Kanske hinner träna ikväll också? DÅ ÄGER JAG



ps. ÄLSKAR VÄDRET! ds.

Kommentarer
Postat av: L Y D I A

svar / Javeeeeet....... Men vi får ju absolut se till att baka key lime pie även när vi är 85! Ser fram emot den dagen ;D

Nä, jag ser fram emot det, ska bli najs! Kulturnattis är ju alltid kalasroligt!

2011-04-13 @ 20:27:45
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0