två sorters kalas

Den här helgen har bjudit på jättemycket! I fredags tränade jag med Sandra efter skolan och skyndade mig hem efter ett snabbt besök hos henne där jag lånade kvällens klänning. Sedan tokstädade jag (helvetet på bölevägen vare) och inväntade mina fina tjejer som skulle äta middag med mig. Jag, Linnea och Sofia gick till Ica och handlade mat osv. Malin och Janna duschade och gjorde sig fräscha hemma hos mig. Amen sen så åt vi kycklingwok och färsk pasta, supergott! Vi ölade och liknande (hade köpt egna öl som faktiskt smakade rätt bra yeah!) och Sofia åt typ upp all efterrätt (älskar dig ännu mer faktiskt efter du gjordere, visar på att pajen var godkänd). Vi fick Madeleine, Karin och Sandra på besök också och drog vidare på 5ive. Det var aaaaaskul, dansade och hade hur kul som helst. Jag, Sandra och Karin kom in på VIP hahaha det ägde det var kul kände mig snygg då.

På lördagen träffades vi upp på Sagami för att fira Linda som fyllde år i måndags (grattis babe) och åt sushi. Blev glatt överraskad kan jag lova, det smakade bra! Vi åkte vidare till Ersboda där vi hade knytisfika, fyfan vad vi mådde bra(dåligt) efter det. Min middag blev en avokado, fick inte i mig mer. Det var huur mysigt som helst tjejer är så glad att ni finns!!

Lördag kväll spenderades hos mig med King Pin och Risk, mycket trevligt. Åt chips och gick och la mig sedan. Nu har jag suttit i pyjamas i alldeles för många timmar, ska nog dra på gymmet. Pöss här får ni tusen bilder!




där är efterrätten, bra jobbat gumman!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0