dag 05

Vad är kärlek? -

Kärlek, det är.. något man känner. I magen, hjärtat, kinderna, fingrarna. Hela kroppen. Något bra. Det finns så många kärlekar. De jag värderar högst är kärlek till familj och vänner. Jag är så jävla lyckligt lottad och jag borde uppskatta det oftare. Ytterligare kärlek är till "materiella" saker, som till exempel musik, platser och fritid. Skidor. Åh, jag vill åka så otroligt mycket just nu.

Det finns ett uttryck som lyder: Man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan. Så är det, och jag önskar att det kunde hända över en natt bara.

Kärlek - underbart
Älska - starkare ord än vad jag någonsin kunnat ana




thailand - har aldrig varit lika lycklig som där

Kommentarer
Postat av: L Y D I A

Vars i hela friden är gilla-knappen när man väl behöver den? Jättefint skrivet Linnea!

2011-02-06 @ 21:23:41
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: L Y D I A

svar / Eh, nädu! Kärlek är fan rejäla grejer det...!

Haha, jodå, jag överlevde, men det kändes fett ovärt för vi gjorde ändå ingen PA100 när dom väl hade slutat (Y) Yeey, hängde på skolan i typ 500 timmar i onödan! ;D



Och sen, måste bara berätta, oflytet slutade inte där, jag började gå ner till stan för att sen vandra vidare till sjukhuset. Hade kommit ända ner till stan, typ där du bodde förr (och det är längre än man tror från skolan till stan!) och då kommer jag på att jag glömt mobil-jävel-helvetet på skolan - baaara att vända om! Tror du ja vart nå less på mig själv eller?!

För då hann jag inte gå hela vägen till sjukhuset som jag hade tänkt, utan ja va tvungen att springa mellan bussarna för att hinna :( Plus att ja ändå vart 5 min sen.. Haha! SJUKT värd dag! ;D



Haha, men! Här sitter jag nu, fullt vid liv och har tagit mitt knark så jag slockar väl snart I hope :} KRAM VI SEEEESSS SNART!!!!

2011-02-07 @ 22:18:05
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0