dag 06

Min dag -

Min dag började med gymmet. Jag sprang lite (målet var att springa i typ 40 minuter men jag fick fucking mjälthugg efter typ en kvart så jag ba jahapp) och gick sedan till gymmet. Drog hem, gjorde en god smoothie och stekte två ägg som jag la på mackor. MUMS. Jag drog sedan på skolan för att repa, vi ska spela upp i cafeterian på torsdag förmiddag. Det blir något ni inte vill missa så you better be there! Ptja, sen sååå... eh, justdet, jag hade musikproduktion och blev lite arg men tack och lov så har jag världens bästa mentor så han styrde upp litegrann och ikväll har jag suttit och skrivit på min låt, har typ hela formen klar (känner mig impad.) ÄVEN TEXT OBS suger på text men alltså kändes ganska bra! ska bara ragga musiker som vill spela låten i studion om någon vecka.

Jag gick upp till skåpet och fick något psykbryt (hoppas du inte tog det personligt Ruben, du hade inte gjort något fel, det var bara jag som blev fett nervös av någon anledning, började skaka och helt sjukt vare iaf). Gick sedan till engelskan och höll i en lektion på 20 minuter. Det gick ganska bra, hade inte förberett särskilt mycket (säg ingenting till lärarn) och alla verkade tycka det var roligt att tolka mellan varandra (alltså höll en lektion om vad en tolk gör osv).

Tog sedan bussen till stan och vidare till Carlshöjd där jag hade pianolektion. Gick helt okej, eller, faktiskt rätt bra. HEJA MIG eller något. Ikväll har jag ätit god mat (älskar blomkål fyfan vad gott det är) och spelat en massa trummor och skrivit på min studiolåt. Nu ska jag sova, got a big day tomorrow!(låter som att jag ska ggifta mig, det är en helt vanlig dag imorgon på skolan hejrå)

Kommentarer
Postat av: MALLAN'

GMN du verkar gilla parenteser ganska miiickkkeettt ser jag ;);););));;);)

2011-02-08 @ 15:02:25
URL: http://malindahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0