dag 07

Min bästa vän -

Alltså det här suger. Jag har så sjukt underbara vänner och jag vill inte lämna några åt ödet. Men alltså, jag och Malin, vi har känt varandra sedan jag inte kan komma ihåg. Hon finns alltid där och även fast vi inte hänger stup i kvarten så vet jag var jag har henne. Med Malin har jag alltid roligt och jag har så sjukt många minnen med henne, jag vet knappt var jag ska börja!

Jag kommer ihåg första gången vi snackade med varandra på telefon utan någon speciell anledning. Hon var typ.. I Grekland, Spanien? tror jag. Iallafall - det var ganska mycket fördröjningar mellan vad vi sa och vi sa inte så mycket av värde. Haha det var så himla roligt för att det var så awkward. Men nu äger vi på att prata i telefonen. Inge awkward längre (Y).

Vi har åkt på många utflykter tillsammans, som till min stuga (där hon låg i feber hela helgen gummsan), till mormor (där hon fick en infektion i lungan hahaha, vad är oddsen) och till stockholm. Även till hennes stuga och säkert en massa andra ställen jag inte kommer på just nu.


Malin är en vän som jag älskar och det är faktiskt ett starkt ord men med sann innebörd! Puss påre





hahahaha kommer du ihåg detta? så hemskt

Kommentarer
Postat av: MALLAN'

sv: kanske några;);)););));) tack!!!:)):))



AHHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHA alltså jag dör sista bilderna så jävla hemska AHAHHAHAHA åååååh minnen! PUSSZZZzzzzzzZZZ påreeEH GMN <3

2011-02-09 @ 17:47:17
URL: http://malindahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0