dag 09

Min tro -

Har inte så mycket att säga om detta. Tror på, ibland inget, ibland någonting. Jag tror på att man kan göra det mesta men allt ändå inte är möjligt (optimisten). Hahaha ojoj, jag tror på att.. Det finns någon kraft, som är större än oss, och den nyfikna människan kommer aldrig få veta. Kanske är lite hjärntvättad av Avatar, men man måste få tro huh? det är ju det det här inlägget handlar om.


Idag är det måndag, inte något spec alltså. Jag har bakat en paj, den ser fett god ut! Väntar bara på att mamma ska komma hem från Stockholm, sen ska jag bjuda påren! här får ni en bild jag just tog. Lite jobbigt att lägga ut en bild på den utan att ens smakat. tror den är god, paj går aldrig fel.




ahahah stod och löjlade mig framför kameran:

sen ba en till:

en halv sek efter detta så ba:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0