full helg, inte full

I fredags firade vi mormor som fyllt 80 bast, vilken brutta alltså! Vi såg en konsert med Victoria Tolstoy och Svante Thuresson, sjukt rutinerade musiker, helt stört. Lördag förmiddag till eftermiddag spenderade jag, mamma och mormor på IKSU spa, det var fan to the tastic. Gymmade lite under tiden mormor var på en behandling, sedan drog vi till vattenavdelningen (haha). Typ pool, bastu och sånt där härligt. Jag är sjukt glad att jag fick följa. På kvällen åkte vi till Norrlandsoperan för middag med morbror och hans familj, självklart min egna familj och mormor följde med. Jag var där i cirkus en timme, sedan kom Ludvigs bror och hämtade upp mig för att åka vidare till förfekke i Fällforsån hos Ruben. Mycket trevligt var det. Aaaaa var bar det av efter det? SCHARINSKA. Det var fan det roligaste jag gjort på evigheter!!!! Vet inte vad jag ska säga, Ministeriet levererade, fucking nice var det. Här ska ni få se awesome bilder Fanny fotat.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0