hejhejhej på dig

min valborg var väldigt mysig. Albin kom förbi och vi lagade middag tillsammans. Sparris och hallomui med honung till förrätt, köttgryta med ugnsrostade grönsaker till huvudrätt och han köpte öl till efterrätt. Min efterrätt var en trocadero. Vi åkte vidare för att hälsa på Ernst och hans polare. Jag stannade till typ tio, var så sjukt trött. Jag körde bil så det var ytterst skönt. När jag kom hem låg jag i soffan till klockan två då jag hämtade familjen hos några bekanta. Sen låg jag och läste The Book Thief till klockan fyra. Åh vad den är bra. SNART KLAR MED DEN är jag. På onsdag ska den vara utläst. Och jag njuter. NU ska jag avnjuta en lunch, sparris och ärtskidor och typ såna goda saker. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0