en snabbis på stan

Idag efter skolan cyklade jag ner till H&M och hittade en massa fina grejer! Kom på att allt skulle kosta över 500 spänn och hemma hade vi fått något erbjudande om 100 kr rabatt, så jag gick ut till cykeln för att cykla hem och hämta den där lappen. Precis innan jag hunnit stoppa in hörlurarna kommer det fram tre tjejer och frågar om de får fota mig för att de diggar min stil. Ändå kul! Liksom, ser ju ut sådär varje dag, med min gigantiska jacka jag hittade för 120 kronor och med nån sjal i håret för att jag inte har orkat köpa ett pannband och min skolryggsäck haha. Det gjorde ganska mycket min dag. Sen att jag fick med mig ett par byxor/leggings, ett par strumpbyxor, en kjol, en skjorta och en härligt stor boxtjocktröja för under 500 spänn gjorde mig inte heller så ledsen.

Igår bjöd jag ut Lydia på en dejt på tu man hand, vi gick på Café Göteborg, det var supermysigt!! Och jäklar vad gott det var med krossad kladdkaka, farligt alltså.

Ikväll ska jag ut och ta en bira med Karin, Linda och Sader, det ser ut att bli på TC. Det ser jag framemot! Men vafaaaan ska jag äta till middag assooo. Blir tydligen ensam vid middagsbordet ikväll, tack för disssssen familjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ne skoja jag älskar er. Då slipper jag löken i maten iallafall!





Kommentarer
Postat av: L y d i a

svar, Men detsamma fina du! Jättetrevligt!

JAA, det måste vi lätt hinna med! Mm, smarrigt, blev sugen nu haha ;}

2011-10-22 @ 14:31:54
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0