gomsegelartikulation

WOHO tjena allihopa! Gud jag har bakat nyss för tredje dagen i rad, det här går inte för sig! Haha mamma köpte en 5kg mjölpåse, hon ba du bakar ju så mycket. Vill hon göda mig kanske? Gott är det iallafall, och jag var ute och sprang imorse så så hemskt känns det ju ej.


Jag har varit på skolan idag och det var skitjobbigt, jag var på skratthumör och kunde ej sluta när vi gick igenom det fonetiska alfabetet. Jag skrattade så att jag grät och gnydde, hoppas inte Barbro tog åt sig, ja tyck om hon. Nu ska jag spela piano, sen kanske cykla till farmor och farfar för att äta middag, sedan blir det pianolektion och ja vad som väntar efter det får vi se????? jag vet förresten mamma fyllde år igår GRATTIS så vi ska få lite besök. Hoppas de gillar kladdkaka. Om den nu blev god haha. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0