självpicknick

När det är så fint väder som det har varit idag(igår ehhe) kan man inte bara sitta inne och dega och fisa och andra tråkiga saker! Efter skolan gjorde jag två riktigt fina mackor med guacamole, kyckling, rädisor, ärtskidor och paprika, kokade varm choklad och tog med mig lite russin och nötter. Sedan cyklade jag iväg och satte mig på udden vid Bölesholmarna och öppnade Le Petit Prince och läste ut den. En tant kom förbi med sin hund och vi pratade litegrann. Karin ringde och var superstressad men allt löste sig tjejen!! Alltså det har varit en superduperdag, var dock jättetrött på lektionen, vaknade av att de håller på att riva ett hus precis utanför mitt fönster. Nu är halva huset borta, ser så himla konstigt ut!!!! Fotade lite med min mobbe idag, är ju inte superkvalla men det kanske visar hur mysigt det var att sitta där och dricka varm choklad osvosv.

Ikväll ska jag spela piano, sedan åker jag till Karin och bjuds på middag och i gengäld tar jag med en massa äpplen jag fått av gudmor Ann-marie som vi bakar paj av! Ska bli gott!


Uppdatering: inga bilder, tar sån jävla tid med att fippla med min gamtelefon in i datorn osvosv!!! kan ju sätta in en random höstbild



serri sådär såg det typ nästan ut. fast inte lika mycket löv just på cykelvägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0