2010

Januari - Jag firade nyår i Kittelfjäll och körde en massa skoter
Februari - Jag och mina finaste tjejer åkte till Kittelfjäll för en första tjejhelg.
Mars - Vi drog på Umeå Open och jag skrek 'jag älskar dig' till Salem Al Fakir. Han är föralltid min man.
April - Firade påsk i Kittelfjäll med mina älskade släktingar.
Maj - Jag hängde med Annika och hjälpte henne med något projekt i skolan. Så himla kul.
Juni - Åkte till Stockholm själv med lillebror för att hälsa på Jesper och Erika.
Juli - Vi åkte till Peace and Love och bodde i Sputniktält bredvid en massa Umeåbor. Den 24 var det dop för min gudson Milton.
Augusti - Jag styrde inflyttningsfest dagen innan skolan och det var så trevligt. Alla 120 bullarna tog slut.
September - Ännu en fotosession i skogen med fina Annika
Oktober - Jag hängde med mina angels Malin och Gabrielle. Gud vad jag saknar er buhu
November - Återigen i Kittelfjäll med familj plus Rasmus och Axel
December - Hitta Joppe gick av stapeln, det roligaste jag gjort under min skolperiod. Jag fyllde också 18 och tog mitt körkort. Det var en sjukt jobbig men också sjukt rolig månad.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hitta Joppe är det DEN BÄSTA föreställning jag sett. Helt sjukt bra. Duktiga ni var!!

2012-04-19 @ 16:24:26
URL: http://unjourcommeca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0