gott och blandat de senaste dagarna

Var i Neuchâtels kyrka. Den var fin. Den hade en skattkammare
Mathéo och Linnéa kom in i mitt rum långt efter läggdags utklädda till fina damer. Åh gillar de små liven
Edona var så sjukt söt också
Här gjorde vi om mitt rum till en koja
Såhär såg det ut när jag skulle till Lausanne igår. Tog inget paraply. Det gjorde inget för jag satt ju ändå bara på tåget.
Och såhär såg det ut igår när jag och Michaela stötte på först och främst Hanna från ingenstans, och sen crêpesgrabbarna. Himla trevligt. Tog det sena tåget hem, var så kissnödig som jag aldrig varit förr.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Slutar aldrig förvånas över hur söta dom är! Hoppas du har det lika bra som det ser ut som du har det! Bamsekraaam :)

2012-04-22 @ 14:42:54
URL: http://jennyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0