idag, ikväll och helgen / aujourd'hui, ce soir et ce week-end

Idag har jag varit med barnen på inomhuslekpark, vädret tillät oss inte att vara ute. Vi väntade på Mariann och company men de hittade inte haha. Så vi käkade glass själv och hade det mysigt.
Ikväll ska jag sitta barnvakt åt grannbarnen, är lite nervis men det kommer säkert gå bra, de är snälla och ganska stora så fattar väl att man måste sova (?) eller ja hoppas det iallafall.
På fredag landar jag i Umeå kl 11.25, jag hoppas att det kanske finns någon vänlig själ. Jag åker hem för att träffa min familj, speciellt farmor. Jag hoppas att jag hinner klämma in några vänner men jag bokade resan idag så det är ganska short notice. Oh well nu måste jag över till grannarna. Ha en trevlig kväll!
Moi et les enfants sommes allés dans une grande place de jeux. C'était à l'interieur parce qu'il a bcp plu aujourd'hui.
Je vais faire du baby-sitting ce soir pour nos voisins, je suis un peu nerveuse mais j'espère que ça va bien passer.
Vendredi matin je vais en Suède pour rendre visite à ma famille et spécialement ma grand-mère. Ils me manquent trop. Je reviens mardi soir.

Je dois vous laisser, bonne soirée! Bisous

Kommentarer
Postat av: Oscar

Kommer du hem!!! oofta! fan vad sweet typ.

2012-04-24 @ 21:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0