Jag kan inte fatta det, I'm going home!

Ååååh min älskade Mariann ska skjutsa mig klockan halv 3 imorgon på morgonen så att jag hinner med mitt flyg klockan 06.30. Jag är så inställd på att åka hem nu, känns nästan som att jag redan är framme. Vad som är kvar av denna dag är: Gymnastik, middag (lax med parmesan/lime/persilja/ströbrödtäcke och zucchihitagliatelle) och mys hos Mariann för att sedan kliva upp tidigt som fan och åka hem till älskade Umeå!!1
Ma chère Mariann va m'ammener à l'aéroport de Genève à 3h du matin, elle est folle mais je l'aime beeeaucoup!!! Des choses à faire avant mon départ: la gymnastique, le souper (saumon couvert du parmesan/lime/persil/chapelure avec des tagliatelles de zucchini) et après je vais chez Mariann pour y dormir. À 02h30 on y va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0