lördag i Milano

Lördag blev shoppingdag för oss. Vi hittade grejer på de stora shoppinggatorna men även på de mindre. Jag gick lös i en secondhandbutik som var hur nice som helst, ska länka adressen sen. Köpte dock bara en jeansjacka men den var efterlängtad!!! Sen såklart aperitivo och lasagne.
Efter tog vi en paus från all vandring och spelade lite yazty. Jag vann som vanligt hihihihihihi
Vi åt mat, och det var nog den bästa maten på hela helgen. Jag tog några toscanakorvar eller vad det nu var. Oh my säger jag bara. Synd Karin för dig som inte vill äta kött (kött är så fruktansvärt gott!!!!).
Vi tog en drink på något mörk men fullsmockat ställe, vi åt en crêpe till nattamat (som är det bästa jag ätit typ), vi gick förbi en väldigt duktig trubadur, vi blev kissnödiga igen framför Duomen så Sofia var tvungen att sätta sig ner när jag skulle fota henne och den fantastiska natten. Sen posade vi ändå vid en massa fontäner och höll på att kissa ner oss.

Kommentarer
Postat av: izabelle

Fy fan vad snygg du är linnea!

2012-04-12 @ 22:26:55
Postat av: allt kött kan dö asså

nej jag utfodrar mig endast på mannagryn blast satsumas och djungelvrål, sen kan jag tillägga att jag vill ge er ett plus i kanten för att ni är se stiliga!

2012-04-13 @ 17:52:29
URL: http://kahrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0