måndag i Milano

Eftersom att vi hade för korta kjolar på söndagen fick vi inte komma in, så vi bunkrade på oss ordentligt med kläder på måndagen och då släppte de äntligen in oss i Duomen!!!
Sen började de röka och då gick vi
Vi gick och åt den sista måltiden. Såklart pizza och pasta. Ps är lite irri, de ställer fram bröd innan maten som att: här får ni en liten present av oss! Åsså tar de betalt, 2€ per person!!!! Ds
Italienarna kallade mig Nivea istället för Linnéa kvällen innan. Så var bara tvungen. Ser ganska tjock och sliten ut. Men. Ja hejhej
Sen åkte Sofia hem och jag gick runt på tågstationen i 4 timmar. Det var kallt, men jag köpte billiga sockar och jeans. Mitt tåg hem blev försenat med 40 min, det händer i princip aldrig i Schweiz så folk var fly förbannade. Jag tänkte ba: BIT IHOP. För det första - Det tar inte ens 4 timmar till Milano och för det andra - era tåg flyter på bättre än klockan. Åk till Sverige och jämför. Tack och bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0