helg i Neuchâtel

Alltså vilken toppenhelg jag har haft!!! Fick besök av Nellie i fredags till lördag, sedan tog Mariann med mig och Sara ut på krogrunda i Neuchâtel. Igår mådde alla lite halvers så vi gick och åt pizza, det var mysigt! Tror att jag börjar med bilderna från Nellie-besöket. Så himla mysigt. Vi såg på Lord of the Flies och ba myste. På lördag dag åt vi värsta finfrukosten med sallad på mackan och glöggte. Vi tog på oss pjuckerna och promenerade in till Neuchâtel, tog cirkus 40 min, det var fint väder med kallt. Jag virrade omkring och letade ett crêperie som heter Bach och Bucks typ, där åt jag en crêpe med ost och tomatsås och Nellie en med ost. Smakade lite som Billys panpizza. Allt var så kallt och vi var kissnödiga så vi åkte buss hem. Väl hemma gjorde vi en jättestor efterrätt haha, glass, choklad, karnivalkaka, chokladsås, smörkex. Mmm. Sen spelade vi Wii och jag sög på att dansa men ägde på wakeboard. Vi lagade god mat och sen kom Mariann och bjöd på vin. Sen åkte Nellie hem. Längtar tills vi ska ut tillsammans!! Är så himla glad att hon kom och hälsade på mig och det är inte sista gången de vet jaaaa

Kommentarer
Postat av: L y d i a

svar,

It's freakkin DELICIOUS!!!! :D

Det är bra med mig! Härjar och har mig. I torsdags vare nå kickoff-aktigt med Cleo i spetsen, nåt projekt för musikerna typ. Jag och nå andra dansare smög in i Valhalla och va me vi också, DET FAN ÄGDE!!!! Mofeta var där också, och dom körde lite låtar, visa lite film, snacka, och på slutet fick hela publiken (typ 100 pers?) gå ner på scenen och så jammade vi!! Beatbox, trummkomp, saxofon åsså fick man freestyla i rap och dans, alltså helvete vad det ägde!!!! Älska Midgård, ffs!!

Hur är livet i Schwiez då? Vad roligt med besök!

PUSS

2012-01-16 @ 19:18:30
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0