quel weekend, pt.1

Nu har jag bott i Schweiz i tre veckor. Det är ju ingenting men samtidigt har jag hunnit med en massa. Det här är vad jag gjort i helgen:
åkt tåg med mariann och en vinflaska till faoug
åkt bil med sara och mariann till bern
vi åkte till ikea och jag fick endast med mig fyra vita fotoramar hem haha.
vi hann köpa korv för 1 franc också
vi åkte hem till sara i salavaux och det första mariann gör är att tappa ner saras lampa i golvet/på pallen. roligt haha
sara bodde i ett spännande hus med hängmattor, utklädningskläder och madrasser och trampoliner
vi åt asmycket gott, ostar, vin, bröd, kex, salami typ. ytterst trevligt
sen åkte vi tåg + taxi hem med alla ikea-grejer

Kommentarer
Postat av: nelzi

ååå vad mycke rolyt du hinner med!

2012-01-24 @ 11:48:50
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0