quel weekend, pt.2

det här har jag också gjort i helgen:
jag och mariann åkte till moléson i gruyère med lillcitroënen
ganska dåligt väder at first, såg ut som att vi hade badat i en pool efter första åket
well, vous voyez
vi hittade två killar i liften som lurade ut oss i skogen. säkert bara för att få sig ett gott skratt när vi ramlade i varenda sväng
bild ett
bild två
vi drog till byn gruyère och stekte i långkalsonger och tjocktröjor
där vare så sjukt fint!! mariann köpte bjällerstrumpor för 19 franc.
sen drog jag ohc mariann ut på kvällen. det var trevligt. en italienare tyckte att jag liknade dracula i min stora gröna jacka men jag höll inte med, jag tippade mer på en flygekorre. så nu kan jag säga 'jag är en flygekorre' på italienska. io sono un pipistrello.
idag har jag åkt slalom med familjen i bugnenets, ganska dåligt väder men skönt att röra på sig. nu känner jag mig jättehängig, ont i hela kroppen, dvs träningsvärk + fett ont i halsen. vill inte kliva upp imorgon åh. natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0