Trafikstopp och femklassig lavinvarning i Alperna

Fast inte för mig!! Hehe kul va. Vi har åkt slalom för första gången i år på något litet ställe cirka 30-40 min från Cormondrèche (där jag bor). Schweiz är så sjjuhuhukt alltså. Här har vi ingen snö, bara regn. Åker man 15 min bort så kommer man till de vackraste vinterparadisen där rådjur springer omkring och dikena är fulla av snö. Bergstoppar var man än tittar. Haha det var så dumt imorse....... Jag fick en klockradio av Suzanne igår, superduperfin är den. Iallafall, jag sitter och mekar och pillrar och ställer in osv. När jag lyckas få till alarmet som skulle väcka mig imorse gick all bra. Det var bara det att jag klev upp 6.30 istället för 7.30. Oh well. Lugnt och tyst i köket. Nu är felet dock åtgärdat men imorgon ska jag inte ställa en väckare yeah1!! Jag håller på att somna nu på riktigt, har gjort det sedan halv nio ikväll tror jag. Ni ska få se lite bilder från backen nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0