sent i auvernier

Jag har inte varit inne på mitt konto på superlänge så jag hade ingen aning om hur mycket pengar jag hade. Vilken timing att jag loggar in samma dag som jag får lön från Konsum! Särskilt nu när mina kontanter börjar sina...
Mor och far är i Budapest i helgen, inte så långt ifrån mig. Häromdagen skypeade jag och mamma, hon verkade lite ledsen över att jag inte hör av mig så mycket osv, förlåt!! Vill bara försöka tänka så lite på hemma för annars kommer jag grina hela tiden. Det är klart jag saknar er, hallå det vet ni ju. Och mina brudar. Ne nu måste jag sluta upp med detta. Jag sätter igång skins tror jag!

Kommentarer
Postat av: L y d i a

svar,



Dank youu! Håller med, det är en viss charm att sånna tröjor har ett par år på nacken! Fick punga ut 185 kronor för den tröjan. Snordyrt för att va second hand, men SÅ VÄRT!

Förvånansvärt rena än så länge, hörlurarna alltså, men dom har fått smink på själva muffarna som man har över öronen. Eeeeh..... Tjejbekymmer?

Carbonara lät SMARRIGT! Går maten hem generellt eller får du bakläxa? ;)



(GO SKINS! DET ALLRA BÄSTA!)

2012-01-13 @ 21:42:20
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0