Jag hatar dig / Je te haïs

Idag var jag och hämtade min kamera hos polisen. Jag saknar nog några bilder, eventuellt att polisen fört över dem på stationen eller att dessa bovar på bilderna har tagit dem. Så jävla sjukt. Nu vet jag hur din bästis ser ut (bild 1), hur du ser ut (bild 2), var du bor (bild 3) och din polares nya sandaler (bild 4). Hahaha vem är så dum i huvudet. Jag är iaf överlycklig att kameran är tillbaka, då ska jag fota en massa i helgen för JAG SKA TILL LYON ÖVER FRANSKA NATIONALDAGSHELGEN. Sen åker jag hem på MÅNDAG ÅH ÅH ÅH.
Je suis allée chercher mon appareil photo ce matin, et il y avait des photos sur le pote du voleur (ph. n°1), le voleur lui-même (ph. n°2), son appartement (ph. n°3) et les nouvelles sandales de son pote (ph. n°4). C'est trop bête hahaha. Mais je vais prendre beaucoup de photos ce week-end, parce quuuee... JE VAIS À LYON PENDANT LA FÊTE NATIONALE FRANÇAISE WOHO. Et lundi je rentre en Suède, oooh je suis trop heureeeeuse!

Kommentarer
Postat av: Lydia

Haha sjukt kul!!

Svar: Hahaha fattar du vilken pantad människa, och uh tänk vad han hade kunnat göra med min lilla bebis (kameran) uuhvill inte ens tänka på det. Usch. Fatta oddsen att jag fick tillbaka den :D
litenpil

2012-07-12 @ 12:24:46
URL: http://lydiajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0