Och finare blir det / plus beau chaque jour

Hej, tänkte bara säga att jag har det underbart i Umeå. Just nu är Jesper och Erika här, med company. Vi har (mest jag) förätit oss på blåbär, badat i havet och älven, vi har spelat minigolf och jag förlorade som satan, 93 poäng på 18 banor, är man kung ELLER. Kubb har spelats en massa, och kort, men det är en självklarhet när vi 4 är tillsammans. Ikväll har vi svingat oss i lian ner i älven och sett The Dark Knight för imorgon ska vi på bio och se den nya Batman-filmen. Imorgon kväll ska vi ut på räkbåt i några timmar och på fredag eftermiddag bär det av mot Kittelfjäll över helgen, då får jag även Karin med mig, vi ska fjällvandra litt sådär. Ska bli så kul! Ps har helt glömt bort att den fantastiska svenska sommaren innebär en drös med myggor. Inte riktigt min smak ds.
Je passe des belles vacances à Umeå chez ma famille. Pour l'instant, nos petit-cousins nous rendent visite et on s'amuse bien! On s'est baignés dans le lac et la mer, on a joué du mini-golf (haha j'ai perdu avec 40 points) et aux cartes. Ce soir, on a vu The Dark Knight parce que demain, on va au cinéma pour voir le nouveau film de Batman! Demain soir on va faire un tour de bateau pendant quelques heures, ça sera chou. Et ouiii vendredi on part à Kittelfjäll avec Karin aussi, on fera une excursion dans les montagnes (pas comme les Alpes je vous jure) moi et Karin. Ps l'été suèdois est pas trop agréable, il y a tant de mosquitos...... Ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0