Only in Switzerland!!!!

MIN STULNA KAMERA ÄR HITTAD! Hur i hela friden kan det vara möjligt!!! Tidigt idag ringde Tancrède mig och sa att polisen ringt honom. Tydligen har de fått in en stulen kamera och genom att titta på bilderna såg de att jag varit hos Tancrède som bor i Neuchâtel och lyckades få tag på honom, frågade om han kände en blond liten tjej som nyligen tappat sin kamera, han gav dem mina uppgifter och de ringde mig idag för att berätta hur det gick till och att jag måste komma in tidigt imorgon för att lämna uppgifter osv. Åh lyckligaste dagen på länge! Det här händer bara inte. Jag som skulle köpa en ny nästa vecka i Sverige, fatta timingen! Nu ska ni få se de sista photo booth-bilderna på ett bra tag. Ikväll ska jag iväg till Yverdon-les-Bains för att äta middag med Michaela och Kajsa, så himla mysigt! ÄR SÅ GLAD PUSS
ON A TROUVÉ MON APPAREIL-PHOTO!! C'est incroyable! J'ai reçu un appel de Tancrède tôt ce matin qui m'a dit que la police neuchâteloise a trouvé mon appareil-photo, ils ont regardé sur mes photos et ont vu que j'ai été chez Tancrède qui habite en ville. Demain tôt, j'y vais avec les enfants pour les laisser mes fonctions etc. Je suis trop heureuse!!!! J'allais acheter un nouvel appareil-photo en Suède dans une semaine, talk about timing! Je vais souper à Yverdon-les-Bains ce soir avec Michaela et Kajsa, c'est le meilleur jour eeevvaaah! BISOUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0