Sista playdaten / dernier play-date

Nu ska jag och Mariann iväg på en sista playdate, det gör ont i hjärtat när jag tänker på det. Tur att jag kör utan smink idag för jag kommer garanterat att grina. Ps klippte Marianns lugg idag för första gången i mitt liv (alltså att klippa någons hår, inte just hennes lugg). Det blev fint tycker jag. Om det ser konstigt ut så lägger jag över allt ansvar på den slöa kökssaxen.
C'est notre dernier play-date avec Mariann aujourd'hui, ça me fait tellement triste.. Mais on va manger un gateau de pommes et bien s'amuser et profiter de notre dernier jour tous ensemble. J'ai coupé les cheveux de Mariann ce matin, je la trouve toujours belle, mais elle est pas trop contente. Quoooi j'ai jamais coupé les cheveux!
Edit: här är hon, hon är så fin åh kommer sakna ihjäl mig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0