Tiden går för fort / le temps se passe trop vite

Kan inte fatta att ett halvår redan gått. Förlåt att jag varit lite lame på att uppdatera, men i helgen har jag varit på avslutningsmiddag med alla aupairtjejer + Mathias i Lausanne, sen träffade jag lite polare i Neuchâtel, klev upp i hyfsad tid för att träffa Edona på lördag förmiddag då vi solade och badade hela dagen. Lördag kväll åkte jag till Jonathan och hans nya slott, förlåt, hus, på lite inflyttningsmingel. Höll på att somna sittandes i hans soffa klockan 12 och fick skjuts hem, somnade på stört och sov i 13 timmar. Söndagen var en ganska deppig dag, sov mest, tog en promenad, sov lite mer. 
J'arrive pas à comprendre, j'habite en Suisse depuis 6 moins. Ce week-end j'ai pas eu le grand programme. J'ai soupé avec les jeunes filles au pair à Lausanne vendredi soir pour la dernière fois, triste je sais.. Après, je suis rentrée à Neuchâtel pour voir mes potes. Samedi, j'étais avec Edona toute la journée, nous nous sommes baignées au lac, c'était chou, merci chérie! J'étais invité chez Jonathan samedi soir, on a bien rigolé mais j'étais tellement fatiguée, je suis rentrée avant midi et j'ai dormi jusqu'à 13h le lendemain. Dimanche j'ai rien fait autrement de dormir et manger et me promener.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0