ledig onsdag

Har haft det så härligt idag. Unnade mig själv en sovmorgon till klockan 11 och åt lunch med Suzanne och barnen ute på terassen. Det var runt 20 grader idag. Sedan gick jag till kommunhuset och betalade för mitt uppehållstillstånd så nu har jag min lila fina ficka med le livret. Har bara tagit mig sisådär 2 månader haha. Sedan mötte jag upp Mariann och vi drog till stan där vi träffade Calle, en svenskfransk kille som bor på min granngata som jag och Nellie stötte på på bussen en gång för längesedan. Han bjöd mig på hans födelsedagskalas, BBQ-fest, i april någon gång. Jag blev glad.
Jag och Mariann gick sen på HM och råkade köpa kjol och klänning hehe. Har också köpt hårolja idag (kommer det funka hur funkar det osv???), 4 tuber tandkräm, deodorant, glass, citronläsk och öl = panaché, chips och gräddfil. Jag unnade mig det eftersom att jag var på gymmet 2,5h igår och promenerade minst 1,5 h. Vi åkte sen hem och hoppade studsmatta, det var fantastiskt. Klockan var åtta och vi hoppade i linne. Åh. Schweiz. Helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0