Playdate i Cortaillod och schlagerfest

Haha älskar detta kort alltså. Så jävla posha brudar har jag aldrig sett tror jag. / Voilà mes filles vraiment 'posh'.

Sen försökte jag multi-taska med två ungar. Gick väl sådär. Neee båda överlevde ju hallå det är bra jobbat! / J'essayais de m'occuper de deux enfants en même temps, c'est assez bien passé haha.

Jag och Mariann blev bjudna till semifinal i Eurovision Song Contest hos Mathias med Michaela, Kristian och Christian. Sverige tävlade inte ens haha. Mariann gillade Rumäniens bidrag på tv-skärmen. / Moi et Mariann sommes invitées chez Mathias pour regarder l'Eurovision Song Contest avec Michaela, Kristian et Christian. La Suède a même pas concouru haha. Mariann aimait bien la chanson de la Roumanie sur la télé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0