tidig söndag / dimanche tôt

Klev upp klockan04 och stekte potatisbullar, kom på att jag ännu inte hunnit äta det. / Je me suis levée à 4h du matin et j'ai fait des potatisbullar, je les avais pas encore mangés.


Planet lyfte klockan 06h00 från Umeå, mellanlandade i Vaasa (15 min flygtur haha ska man skratta eller gråta) och slutade upp i Riga. Där satt jag lugnt och läste en bok och käkade en croissant ovetandes om att det är en timmes mellanskillnad i Lettland. Som tur är är jag världens största tidspessimist så jag gick ändå en och en halv timme innan till gaten och då ba woops haha boarding. Men det var ju tuuuur. Fick sitta i mittgången även fast jag hade fönsterplats, jag är fan för snäll, ville verkligen sitta vid fönstret..... / L'avion est parti 6h du matin, s'est arrêté à Vaasa et est arrivé finalement à Riga. Je me suis assise pour lire mon livre et manger mon croissant, mais je savais pas que c'était une difference entre l'heure en Suède et l'heure en Lettonie. J'avais de la chance, je suis allée au gate une heure et demie avant le départ (je suis la plus grande pessimiste du temps au monde).

Kommentarer
Postat av: Gabban

Åt du bara EN potatisbulle???????? !!!????? vi borde ha tävling igen när du kommer hem nästa gång :))

2012-05-22 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0