Medicin och te / médicament et thé


Fattar ingenting av tyska, men jag äter och tiger. Har fortfarande hosta. Idag är det höst ute, regnigt och 13 grader, är jag mentalt vrickad som tycker detta är fett mysigt? Får ta på mig sköna tröjor och ba mysa. Om en liten stund kommer Edona och Léa för att hämta mig, jag ska bli bjuden på lunch i Bevaix hihihi idag är jag ledig! Puss
Je parle PAS allemand, mais je mange du sirop contre la toux quand-même. Aujourd'hui, il fait autumn dehors, je suis peutêtre folle mais ça me plaît vraiment, je peux mettre mes pulls comfortables et rester tranquille. Dans un petit moment, Léa et Edona viennent me chercher, on va diner ensemble à Bevaix. J'ai congé aujourd'hui, jippie! Bisous à tous et à toutes

Kommentarer
Postat av: seb

sol och 17 grader i umeå.

2012-09-12 @ 14:08:36
Postat av: all den tyska jag kan

hostmedicin (hostsaft)
sockerfri, sötad med cyclamat
snäll mot tänderna (tandskonande)
lämplig för diabetiker

2012-09-15 @ 15:38:11
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0