Modevisning, italiensk förfest, utgång och svensk efterfest / défilé de mode, apéro italien, sortie et after suèdois

I fredags drog jag, Denise och Larissa på modevisning i Stadshotellet i Neuchâtel. Vi blev välkomnade med ett glas vitt närproducerat vin, sen drog showen igång. Det var så fancypancy, jag kände mig också fancy med mina 13 cm höga klackar. TRETTON. Vi gled runt, kollade smycken, drack champagne och åt minimat hela kvällen (perfekt middag). Efter showen drog vi till Bevaix med Edona, det spöregnade och jag mådde lite dåligt för jag hade Elisabeths fina skor utomhus, men de överlevde. Där dansade vi, jag provade skottsäkra västar, vi dansade mer och hade det kul. Efteråt fick vi skjuts in till stan och träffade upp Hanna och Henrik. Vi yrade omkring i stan tills vi inte orkade mer, då drog vi alla svenskar hem till Henrik och Hanna och styrde svensk efterfest och sleepover party, det var jättetrevligt. Dagen därpå regnade det och sög. 
Ce vendredi, je suis allée à un défilé de mode avec Denise et Larissa à l'hôtel de ville à Neuchâtel. C'était la classe, on a bu du champagne en regardent aux bijoux et modèles et en mangeant des trucs d'apéro, mini-nourriture haha, trop stylé mec! Quand c'était fini, on est parties faire la fête à Bevaix avec Edona sous la pluie. Là, on a dansé, on s'est bien amusées. Un mec nous a ammenées en ville où on a rencontré Hanna et Henrik. Après la noce en ville, on est rentrées tous nous Suèdois chez Henrik et Hanna pour un after suèdois, super sympa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0