Ny aupair sökes / cherche nouvelle jeune fille au pair

Nu har jag jobbat som au pair i 8 månader, jag har aldrig tidigare varit med om att tiden gått så fort. Jag har lärt mig sjukt mycket, inte bara franska, även att organisera, hålla koll på saker, laga mat, ta ansvar för barn och även mig själv, stryka lakan (nu är jag fan kung), ja fan att bo utomlands. Jag ska jobba till jul men efteråt har Linnéa och Mathéo ingen au pair. Min värdfamilj söker alltså ny au pair, och jag tänkte hjälpa dem på traven. Om du tar över mig kommer du få jobba med världens finaste barn, bo i världens finaste rum i världens finaste hus, bli kung på att laga mat, bo i en sjukt skön stad, träffa fruktansvärt fina människor, ha nära till princip allt (förutom mataffärer på söndagar då hela Schweiz verkar dö) och leva livet fullt ut. Jag vet att jag aldrig kommer ångra denna resa, och än är det ett tag kvar men med tanke på hur fort den första halvan har gått farar jag att den sista kommer gå dubbelt så fort. Om du är intresserad så kan du kommentera här, maila eller skriva till mig på facebook. 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Jag hoppas verkligen att din familj hittar någon!
Min familjs nya au pair åkte för några dagar sen. Hoppas hon lär sig lika mycket som du och jag har gjort, höhö. ;)

2012-09-14 @ 18:14:26
URL: http://grosbisous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0