Gnocchiparty

I fredags efter att ha sålt skor hela dagen gick jag till Guillaume för att hjälpa honom och Yannick med ett projekt de håller på med, berättar mer i veckan. Vi lagade middag tillsammans och drack sedan en öl till livesäckpipa på café du cerf. De var gulliga och promenerade med mig hem för att sen dra vidare och klubba i Neuchatel. Jag körde pensionärstilen och la mig.

Vendredi passé je suis allée chez guillaume et Yannick pour les aider avec un projet, je vous explique après. On a préparé des gnocchis et on a bu de la clairette, ensuite on est allés boire une bière au café du cerf en écoutant de la musique irlandaise. Ils m'ont ramené à pied et je me suis couchée comme une vieille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0