Ledig måndag i Neuchatel en solig aprildag / lundi congé en avril à Neuchatel

Mår så bra alltså!! Det är nog därför jag väldigt sällan skriver här. Idag har jag varit ledig, klev upp i god tid för att fara till gymmet för en testrunda. Jajjemen, ska börja träna. Tyvärr ligger det utanför stan så det blir nog inte där. Träningsvärk bjöd de mig iaf på. Sedan åt jag israelisk mat med David, falafel och orientaliska sallader, fantastiskt gott. Måste lära mig att göra god hummus. Vi promenerade vid sjön och solade våra vinterbleka ben i det 20-gradiga vädret. Jag behövde handla och han med så vi gick omkring på Migros ett bra tag tills jag till slut var tvungen att släpa hem allt. Köpte typ ba nyttiga och ekologiska saker, applåder tack. Nu ligger jag i sängen med ett lyckorus. Älskar livet just nu!

Je suis trop heureuse maintenant, j'ai passé une super bonne journée de congé! J'ai été faire du fitness ce matin, après je suis aller manger de la nourriture israélienne avec David, on s'est promenés au bord du lac, j'ai fait les commissions, que des trucs bons et bio, soyez fiers de moi s'il vous plaît. Maintenant j'ai une joie au fond de mon cœur, j'adore la vie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0