sjuk jävla skit / malade putain de merde

Är lite förkyld NEJNEJ vill EJEJ. Andas in salt och citronångor just nu i hopp om att det ska bli bättre. Det är detta jävla skitväder som täppt till min näsa och mina bihålor. Ta dig i brasan Neuchâtel. Det är ba kallt och regnigt. Iofs var jag i värmen hela dagen igår, jag och Elisabeth unnade oss en dag på ett spabadhus, Bains Thermaux i Yverdon-les-Bains. Fyra timmar med bastu, bassänger, bubbelpooler kan inte annat än vara bra för en. Vi avslutade dagen med ostfondue. Idag jobbar jag bara halvdag, mellan 13-19. Funkar fint. 
Je suis enrhumée nooon ta gueule la rhume. Je veux pas te voir. Bon je peux pas trop me pleindre, j'étais aux bains thermaux à Yverdon-les-Bains hier avec Elisabeth. Ça peut que faire du bien. 4h dans des saunas, des piscines, des jaccuzis, trop trop trop bien. On a fini avec une fondue au fromage. Je travaille que cet après-midi, mais j'ai pas du tout envie de sortir dans ce temps. Casse-toi mauvais temps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0