firar med glass! / je fête avec de la glace!

WOHO nu jävlar! nu har jag skrivit på kontraktet! Det är på riktigt! Jag har jobbat idag och igår och ska jobba resten av veckan, så lycklig!! Har tillochmed gjort en spellista för butiken som jag ska dunka imorgon, 6,1 timmar med gomusik hehe. Alla i kör: BRA JOBBAT LINNÉA.
C'est pour vrai, j'ai signé le contract!! J'ai travaillé hier et aujourd'hui et je vais travailler toute la semaine, trop heureuse! J'ai préparé une playliste pour le magasin, 6,1h de boooonne musique. Tout le monde: BRAVO LINNÉA!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis Linnea!!!!! Vad kul för dig! Tänk, om jag inte kommit in på läkarlinjen hade jag antagligen bott där med dig nu. Men det blir inte alltid som man planerar ;)
Lycka till med allt gumman!!!
Vill hälsa på dig i sommar, ses då! :D
Puss o kram

2013-02-13 @ 22:35:27
Postat av: Gabban

BRA JOBBAT LINNEA!!!

2013-02-14 @ 00:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0