Fullt upp i veckan, sorry sorry förlåt pardon désolée förlåt

Har inte haft tid att skriva i veckan, har jobbat och träffat folk och inte varit mycket vid datorn. Jag lagade köttbullar med Claudio häromdagen och igår blev jag bjuden på middag hos Elisabeth och Rikard med Valentina, det var så sjukt trevligt åh vad jag tycker om de människorna. Vi tog tramen till l'Interlope där vi dansade, drack öl och hade det sjukt trevligt. Idag har jag jobbat på affären från 13-17, det gick bra, så nu uppmanar jag alla att hålla tummarna för detta. Ikväll åt jag en potatis och morotssoppa i all ensamhet, det var väldigt lugnt och skönt. Jag kanske skaa... dricka en kaffe, eller se en film, eller äta popcorn. 
J'ai pas eu le temps d'écrire cette semaine, j'ai travaillé à la boutique tous les jours et j'ai vu mes amis. L'autre jour j'ai fait des boulettes de viande et de la purée de pommes de terre avec Claudio et hier Elisabeth et Rikard ont invité moi et Valentina à manger. C'était trop sympa, je vous aime. On est sortis à l'Interlope où il y avait tout le monde et plein de bières. Je suis allée travailler vers 13h aujourd'hui jusqu'à 17h, c'était sympa. Ce soir je suis fatiguée, j'ai fait un potage que j'ai mangé toute seule à la maison. Je vais pas trop faire ce soir, peutêtre boire un café ou manger des popcorns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0