Ilandsproblem

Alla mina tepåsar har knutits ihop i varandra!!! ah. Så nu får man typ kasta ner hela påsen och fiska upp den med fingret. Idag klev jag upp tidigt (wow) för att fika med en portugis innan han skulle börja jobba kl9. Det var tungt men cappuccinon smakade ytterst bra. Sen gick jag hem, tänkte somna om men jag såg en film istället för att avsluta med lunch och en joggingrunda och sist men inte minst badade jag!!! så himla skönt. Jag blir tokig, vill att mitt liv ska sätta igåååång, vill få lite rutiner! Det kommer på måndag. Nu ska jag fiska upp blåbärsteet och lära mig hur tvättmaskinen fungerar, blev nämligen dränkt i öl igår.
Tous mes sachets de thé sont collés :((( Bréf, ce matin je me suis réveillée tôt pour boire un café, prendre une fika, avec un ami à 8h, c'était un peu dur au début mais ça allait mieux après le cappuccino. En rentrant j'allais me rendormir mais j'ai regardé un film mignon, Where the wild things are, après je suis allée courir et finalement je me suis baignée, ça faisait du bieeeen. Là il faut que j'apprenne comment la machine à lessive marche, ma veste est devenue toute mouillée au bar hier, de bières.. mmm.

Kommentarer
Postat av: sebbe

då kan du ju göra EN stor kastrull med te, sen frysa det och spara i frysen, bara tina i micron sen!

2013-01-11 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0