Måla naglar äta gröt la la la

Målar naglarna och äter massa frukost för nu ska jag på praktik. Har inte skrivit något om det här för att jag ville känna efter hur det var igår på första dagen. Det var väldigt kul, jag trivdes superbra. Det är på en klädaffär som heter Attom Shop, deras koncept är främst skate och hiphop men med rätt unika kläder. Igår var det inte så mycket kunder men jag fick lära känna butiken och kassan och lagret och så vidare. Det jobbigaste med detta är ju vafan man själv ska sätta på sig på morgonen. Jaja nu blire nån tröja och nån kjol. Det snöar ute och jag mår himla bra!
Je mets du vernis à ongles en déjeunant avant de partir à mon stage. J'en ai rien dit parce que je voulais voir si tout allait bien hier à mon premier jour, et c'était super, j'ai bien aimé. C'est dans une boutique, Attom Shop, qui vend surtout des habits de skate et hiphop. Hier il y avait pas trop de monde et j'ai eu le temps de connaître la boutique la caisse et le stock. Le plus dur avec ce stage, c'est comment m'habiller le matin... Bref, il neige et je suis super contente.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0