Texmex med Valentina

Texmexmat med Valentina blev det i söndags på Desperados, så sjukt och och supertrevligt! Dock var det väldigt mycket mat så jag tog en doggybag (gratis mat fast jag betalat för det) och vi gick vidare till ett café och drack kaffe. JAG GLÖMDE PÅSEN MED MAT DÄR! Jävla skit. Så tur var det ju att jag blev bjuden på köttfärssås och spagetti hos Claudio senare på kvällen.
Je suis allée manger du texmex avec Valentina au Desperados, c'était très sympa. Ils nous ont donné bcp trop de nourriture, j'ai rammené un peu à la maison, doggy bag style. Suit on est allées boire un café. J'AI OUBLlÉ MON DOGGY BAG LÀ! Zut flûte. J'avais de la chance d'être invitée chez Claudio manger une bolognese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0