Photoshoot, jobb och zucchinis / séance photo, travail et courgettes

Idag var det tänkt att jag skulle vara ledig med tanke på att jag jobbar ända till lördag, men jag klev ändå upp i tid för att fotas för en affisch åt en klubb i Neuchâtel, la Case à chocs. Kommer hänga på lykstolpar i april, wiho! Under tiden jag blev sminkad av en otroligt duktig sminkör, Mael, ringer Vanessa från Dosenbach och ber mig komma för att hjälpa henne med den feta leveransen de fått imorse. Jag fotades av Joëlle och jobbade sen till strax innan fem. Ikväll har jag gjort fyllda zucchinis och ätit massa ärtskidor, aaah. Nu ska jag sova, är helt slut (fan det är jobbigt att jobba). Natti kraaaam
C'était censé que j'aurait congé aujourd'hui mais je me suis levée tôt quand même pour aller à une séance photo pour une affiche d'un club à Neuchâtel, la Case à chocs. En étant maquillée par un maquilleur incroyable, Mael, je reçois un appel de Vanesse, elle avait besoin d'aide, alors je suis allée travailler de suite après le photoshooting de Joëlle, jusqu'à 17h. Ce soir j'ai fait des courgettes gratinées et là je vais au lit. Bonne nuiiiit bisou
 

Kommentarer
Postat av: sebbe

Det lät jobbigt!!

2013-03-22 @ 16:38:28
Postat av: sebbe

Det lät jobbigt!!

2013-03-22 @ 16:39:02
Postat av: Mariann

Kool! Du må poste bilder av plakatene som kommer opp!

2013-03-24 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0