Jag (sujet) äter (prédicat) köttfärssås och spagetti (compliment d'objet direct)




igårkväll somnade jag typ klockan elva på kvällen, jag var så jäkla trött! blev väckt två gånger under natten/morgonen innan klockan ringde.
idag har jag ätit mycket frukost, spelat lite piano, cyklat till waynes där jag köpte en frappe med hallon och chokladsmak (så stört goda frappe de gör) och pluggade, svängde förbi mammas jobb och skrev ut lite papper, kom nyss hem och har precis käkat upp spontanköttfärssåsen jag gjorde med pappardellepasta till (också stört gott).
imorgon  har jag en grammatikdiagnos, jag vet inte var östra paviljongerna ligger hehe. det löser sig förhoppningsvis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0