Gör det här testet annars kommer något tragiskt hända i helgen!

haha ja jag vill ju inte att något dåligt ska hända till helgen... såatte. Here You GO


Var kommer du ifrån?: Innertavle
Hur gammal är du?: 17
När fyller du år?: 6 december
Tycker du om någon just nu?: tycker om alla som e snela mot mey
Gröna eller röda äpplen?: gröna fan
Vilken tid gick du upp idag?: 11:20
Har du sovit i din egna säng inatt?: ja
Har du sovit ensam inatt?: as usual
Har du strumpor på dig nu?: sover fan i sockar, jaaaa
Hur svarar du i telefon?: hejdetärlinnéa eller typ heeeeeeeeeeeiii
Vad ska du göra ikväll?: sova och allt man gör innan
Vad ska du göra imorgon?: vakna, cykla te skolan, repa på kvälla
Var vill du bo när du blir stor?: typ Frankrike yeah
Vad vill du bli när du blir stor?: ehm. jag vill. typ. jobba med något kul. typ.
Är det okej att gråta? gråter ofta, __inte deppad__ men det är klart ok!
När grät du senast? typ idag? säkert, jag är som trött ochdå gråter jag
Vilken årstid tycker du bäst om?: sjukt svårt, men tycker myyycket om vintern alltså!
Laddar du ner musik och filmer från internet?: inte längre, har ett dåligt internet inte bra
Skulle du göra om du vann en miljon?: resa som sattan, fixa världens jävla studiorum
Bär du glasögon eller linser?: glasögon, ska boka tid hos optiker imorgon!!!!!!!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?: haha ne, billiga fynd
Har du piercing?: är helt och hållet ohålad hahahha
Har du tatuering?: icke
Vill du gifta dig?: jovars
vill du ha barn?: ja fast aj alltså
Solar du ofta?: haha ja så länge jag orkar dvs inte så länge..
Är du bra på att laga mat?: baka är väl mer min grej
Hur vig är du?: inte lika vig längre :(:(
Vilken är din favoritglass?:  GB's ischokladglass!!1 mmm
Bor dina föräldrar tillsammans?: ja
Är du morgon eller kvällsmänniska?: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du?: beror ju på haha. eller. Ja grön/blå/grå
Vilka hårfärger har du haft?: bara min vanliga, folk kallar mig ginger/blond/jagvettefan
Är du beroende av något?: typ internet är ju väldigt bra att ha, socker haha
Röker du?:  inte en enda jävla gång
Senaste låten du hörde?: krossa allt med kent

Bukar du bädda sängen?: oftast
Har du kysst någon under den senaste veckan?:  icket
vem saknar du nu?: sandragabbanosv
Saknar du någon nu?: haha skoja ba. not, fortfarande mina gullungar




hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Gabbun

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ!!!!!! Vi ska leka har jag bestämt, ring mig!!!!!!

2010-08-30 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0