skål till mig!

KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jag har inte hunnit köra bilen ensam ännu, kommer typ ba hallå var ska jag ligga i körfältet????? ska jag blinka nu? åt vilket håll hallå hjälp. fyfan vad det kommer bli nice!!




Igår var jag och firade körkortet på corona, vi drog tacosknytkalas innan och sedan drog vi till k-rogen. det var helt underbart, jag har inte varit så lycklig på länge, ingenting kunde förstöra gårdagen allltså! ikväll ska jag köra till innertavle och hämta upp middagsgäster och axel på carlshöjd, sen får vi se om jag far ut och kör lite mer :D puss på alla fina er som gjorde min kväll till guld igår!!

Kommentarer
Postat av: sandra

GRATTIS GUMMAN :D:D fan vad kul

2010-12-19 @ 21:20:28
URL: http://pahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0