klicka här för att köpa james blunt nya skiva some kind of trouble

Nu sitter jag här med Gabban. HAR ej varit med henne mycket på senaste tiden, skämmes fan. "om vi inte hade haft så många läxor hade det varit annorlunda. och nu har ju typ alla pojk och flickvänner i gänget."/gabban

Jag ska plugga körteori ikväll, jag måste bli klar med faserna innan halkbanan i december och jag kommer inte hinna nästa vecka eller veckan efter det då det är repvecka och föreställningsvecka, hoppas ni dyker upp antingen den 30 nov eller 1-2 dec!

SNART fyller jag år också, det är väl snäppet viktigare. Visst, ni kan tycka att jag är töntig som taggar, finns många "coola" som ba a justde fyllde år igår hehe ye. Men jag får tönta mig hur mycket jag vill, jag är ändå inte vuxen ännu!

Och förlåt för sämst uppdattttering, "du säger det varje gång meen du gör inget ååt det"/gabban. maybe baby trudät men asso har inte tid !! allamina 14 läsare you will survive.

Avslutningsvis tänkte jag säga.. e. hej jag heter linnéa... jag bor i innertavle... i umeå... jag gillar hårdrock... jag tål inte pälsdjur... jag är tolv år, snart tretton...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0