hejhej förlåt

ber sincerely om ursäkt, jag är skitdålig på att blogga :( jag har knappt tid att sitta vid datorn (okej kan väl hända på skolan lite men vikarien på svenskan skällde ut mig i fredags ahahhaha:( hon ba det där ska du INTE göra nu!! jag ba heh ne okej............. ) iallafall min helg =
fredags provade jag gå på catwalken inför lördagens modevisning, det var spännande! efter middagen åkte jag till axel, vi typ, såg på idol (PANIKEN NÄR GEIR HÄNGDE LÖST), såg på Horton, kanske fem min, sen såg vi lite på forrest gump. Vi var ganska dåliga på att se film så vi somnade istället. På lördagen vare panik till sanna och vidare till sagateatern. Vi blev sminkade, håret gjordes, vi satte på oss kläderna, stod och väntade på vår tur bakom skynket. Jag har aldrig varit så nervös tror jag. jag skulle gå ut först och när ajg gick ut slutade jag bara tänka och körde på flowet. Det var HUR KUL SOM HELST, men jag kände hur mina knän hoppade. publiken var svart och det var skönt. Men Sanna vann tävlingen, STORT GRATTIS! Kände mig stolt som fick bära hennes showstopperplagg!

Jag gick hem med familjen efteråt, käkade middag ensam, sedan kom zigge över på lite popcorn och Ingen Bor i Skogen. Det var ytterst trevligt! Han skjutsade därefter mig till Ålidhem där jag fick hänga med på axels klassfest, de va ganska goa kan jag lova! snacka om att man kan bli röd om kinderna ibland hahaha.

Vi drog därifrån vid typ, ett? vet inte. vi bastade och sen somnade vi, det var gött. Idag har jag kört biiiil, nu ska jag plugga!!! puss på er alllaaaaaaaa hejdå

Kommentarer
Postat av: MALLAN'

sv: ASKUL MED MATTE C MMMMMMMMMM (L)(L)(L)



hahah jaaa linnéa, lovar jag ska lära dig;);));));); heheh

2010-10-24 @ 22:02:14
URL: http://malindahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0